Atıf Formatları
Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. KARABAY And D. ASI, "Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi," 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , 2017

KARABAY, Ş. And ASI, D. 2017. Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi. 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi .

KARABAY, Ş., & ASI, D., (2017). Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi . 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

KARABAY, ŞAKİRE, And DERYA ASI. "Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi," 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017

KARABAY, ŞAKİRE And ASI, DERYA. "Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi." 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , 2017

KARABAY, Ş. And ASI, D. (2017) . "Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi." 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞAKİRE KARABAY And author={DERYA ASI}, title={Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi}, congress name={5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}