SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
23
9. Okul Öncesi Öğretmenleri Sınıftaki Farklı Durumlarla Nasıl Başa Çıkıyorlar?
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.87-108, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Sınıf Yönetimi Stratejileri, Öz-Yeterlik Algısı Ve Çocuk – Öğretmen Etkileşimleri Arasındaki İlişkiler
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.69-86, 2018 (Hakemli Dergi)
12. How preschool teachers handle problem situations: discussing some ındicators of emotional ıssues.
Journal of the European Teacher Education Network
, cilt.13, sa.0, ss.126-135, 2018 (Hakemli Dergi)
13. How Preschool Teachers Handle Problem Situations: Discussing Some Indicators of Emotional Issues
Journal of the European Teacher Education Network
, sa.13, ss.126-135, 2018 (Hakemli Dergi)
15. 5 Yaş Çocuklarının Sosyal Duygusal Uyumları İle Ebeveynlerinin Tutumları Arasındaki İlişki
Journal of Interdisciplinary Educational Research
, cilt.1, sa.2, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Araştırmacı ve Öğretmen Görüşleri Açısından Okul Öncesi Sınıflarındaki Kitap Merkezlerinin Çeşitli Özelliklerinin İncelenmesi
Türk Kütüphaneciliği
, cilt.30, sa.3, ss.415-433, 2016 (Hakemli Dergi)

19. ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN İLİŞKİ ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Educational Sciences and Practice
, cilt.13, sa.25, ss.87-102, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Perceptions of Male Students in Preschool Education Program
Eğitim Araştırmaları
, sa.22, ss.26, 2006 (Hakemli Dergi)
23. Teacher Child Relationships in Turkish and U S Schools A Cross Cultural Study
International Education Journal
, sa.6, ss.547-554, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. Önleyici Müdahale Programları ile Desteklenmiş Bir Ders Modelinin Problem Durumlarına, İnançlara ve Duygu Düzenleme Becerilerine Yönelik Etkisinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2. Okul Öncesinde Çocuk-Öğretmen İlişkisini Yordamada Çocukların ve Öğretmenlerin Duygu Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
3. Okul öncesi Öğretmenliği Lisans Programı Son Sınıf ve Birinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Durumlarına Yönelik Yaklaşımlarının, Mesleklerine Yönelik İnançlarının ve Duygu Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Okulöncesi Öğretmenlerinin Çocuklarla Kurdukları İlişkiler ile Mesleklerine Yönelik İnançları ve Duygu Düzenleme Durumları arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
IVthInternational Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Diversity in the classroom: how teacher perceptions and teacher-child interactions matter.
Social Justice and Culturally-Affirming Education in K-12 Settings., J. Chitiyo & Z. Pietrantoni, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.250-264, 2022
2. Çocuklar ve Öğretmenler Arasındaki İlişkilerin Zenginleştirilmesi
Nobel Yayınevi, Ankara, 2017
3. Okul Oncesi Eğitim Ortamlarında İlişkiler: Oğretmenler Ve Akranlar
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri Sibel, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.131-154, 2017
4. Attachment with Other Significant Adults: Child-Teacher Relationships
New Horizons A Fresh Look at Early Childhood Development in Turkey, N. Oudenhoven & J. Aarssen, Editör, NIHA, Ankara, 2012
5. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE TEMEL KURAM VE YAKLAŞIMLAR
Erken Çocukluk Eğitimi , I.H.Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2010

6. Yönetsel İşlevler, Frontal Lob, and Demans
Beyin ve Nöropsikoloji: Temel ve Klinik Bilimler , S. Karakaş,C. Irkeç,N. Yuksel, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.123-139, 2003